Pinhole

Pinhole camera

 

Mój nowy aparat. Jak widzicie nie jest to zwykły aparat. On jest magiczny. Jeśli podczas robienia go nic nie spieprzyłem to mam zamiar czynić nim cuda. Zrobię nim około 30 zdjęć, wywołam i dopiero wtedy okaże się, czy moje pocięte przez ten zielony nóż palce, były tego warte. 

Tak poza tym to wszystko po staremu. Byłem wczoraj na tripie we Wrocławiu z rodzicami. Przyjemne miasto, jak będzie slonko trzeba się tam wybrać z bardziej rozrywkowymi ludźmi niż moi rodzice 😉

Już prawie połowa wolnego weekendu minęła, więc pora zabrać się do pracy. Nadrobić zaległości na AGH, pouczyć się żeby bez przeszkód móc zakończyć ten piękny okres tak jak należy, w przyszły piątek.

W głowie mam milion tematów na które chciałbym napisać i jeszcze więcej pomysłów jak to zrobić, niestety kiedy przychodzi co do czego, to nie bardzo mi wychodzi. Za mało czasu, inne zajęcia, a jak już mam czas to go tracę. Mimo, że czuję się teraz wolny duchem i fizycznie w sumie też to nie wiem co ze sobą zrobić.

Sratatata idę biegać wreszcie. Dawno już nie biegałem. Jestem gruby.

2 thoughts on “Pinhole

  1. Napisz, a moze jak Ci sie uda, to wrzuc jak wyszly zdjecia z tego cudenka..
    Skad wyczailes pomysl na to? Jakas stronka? Podrzucisz?

Skomentuj

