I wonder

 

Właśnie jestem w trakcie oglądania Sugar Man i pomijając te kilka rzeczy, które chciałem napisać, a nie maiłem an to czasu albo weny to muszę wystukać tu tych kilka słów. 

Nie żebym był chociaż w połowie filmu, bo nie jestem, ale już wiem że będę nim całkowicie zajarany. Tak samo jak muzyką Rodrigueza. O, hehehe piszę bez patrzenia w klawiaturę 😀 Mistrz! Znam jej układ na pamięć i to jest super. Taki jestem z siebie dumny! Wracając, to taki Dylan tylko bardziej dla mnie, bo Dylan miał kilka fajnych kawałków jednak to nie była jakaś miazga. Nie jestem jakimś wielkim fanem muzyki, lubię posłuchać czegoś fajnego, na dłuższą metę jednak podcasty. Strasznie się męczę jak tak pisze bez wzrokowo, bo mi się mózg przemęcza od myślenia gdzie co jest.

Muszę się pochwalić, napisałem artykuł do gazetki wydawanej w szkole, o padcastach właśnie, ale nie wiem nawet czy go wydadzą, poza tym nie była rewelacyjny jak dla mnie. W każdym razie mam nadzieję, że jakoś przyczynię się do popularyzacji tego medium, a w przyszłości sam będę nagrywał podcast. Takie małe drimsy moje. No i proszę, nowe słowa tworzę. Brawa!

Mam ochotę się rozpisać, niestety raczej mi to nie wyjdzie dzisiaj bo chcę skończyć Sugar Man i ostatni odcinek Gry o Tron. Swoją drogą cały czas mam zamiar napisać o House of Cards i zrobię to. Tak samo jak skończenie wreszcie opowiadania.

Historia ostatniego piątku dostanie swój własny akapit, bo jest taka ważna. Dotyczy naszej pięknej Ziemi. Tego jak ją wyniszczamy. To przez to, że w piątek byliśmy w kinie, a takim filmie Hello cośtam o ziemi. Całkiem fajny, zakrapiany, dlatego też w kinie było fajnie, ale tylko film. Ogólnei, to sznujcie ziemię, bo na niej żyjecie i waszę dzieci i moję będą więc to ważne.

Tyle napisałem, że nic prawie, jednakże jak będę miał flow to napiszę więcej.

 

One thought on “I wonder

Skomentuj

