Don’t just be another brick in the wall

Wracam, choć tak na prawdę nigdzie nie byłem. Jestem tu cały czas. Czujny, czasem troszkę mniej zaangażowany w życie, ale zawsze jestem. Możecie wracać odchodzić, lecz zawsze jakaś część was na zawsze zostanie tam gdzie zostawiliście najwięcej siebie. 

I tak oto rozpoczyna się 56 wpis, w którym podzielę się z wami faktami z ostatnich kilku dni mojego życia.

Na początku muszę powiedzieć, że jestem zachwycony poezją. FMFT pokazał mi, gdzie leży piękno dzięki któremu mogę poczuć te przyjemne ciarki na całym ciele. Nie poszedłem w środę tydzień temu na Dzień Poezji, bo nie myślałem że to będzie tak wyglądało. Dopiero na Gali usłyszałem wystąpienia Izy Kubrak z „Legendą o próżności” czy Kamila Najduk i Szymon Zych „Henry Lee”. To drugie było najlepszym wykonaniem tego utworu jakie słyszałem i milion razy przebija oryginał. Jak tylko pojawi się w sieci to podrzucę. Za to Iza urzekła mnie swoim przepięknym, mocnym głosem oraz charyzmą. Widziałem ją na próbach i muszę powiedzieć, że pozytywna energia od niej bijąca  w połączeniu z humorem sprawiły, że od razu bardzo ją polubiłem. Nie tylko za to jak się prezentuje.  😉 Zapewne i tak nie będziecie wiedzieć o kogo mi chodzi, ale warto wiedzieć o kimś takim, bo za parę lat może być o nich głośno. Nie będę wymieniał tu wszystkich, zobaczycie sobie jak będzie wideo,  na prawdę warto.

Za to Gala nie skończyła się dla mnie zbyt dobrze. Jako, że obracałem się tam głownie wśród absolwentów i starszych ode mnie ludzi nie mogła mnie ominąć „tradycja”. Niestety wracałem z rodzicami i no… mój błąd. Dzięki temu najbliższy czas będzie czasem na skupienie się na nauce i temu podobnych przyjemnościach nie związanych z imprezowaniem. W związku z tym postanowiłem zrobić sobie „czysty” miesiąc i nie zamierzam zatruwać przez ten czas swojego organizmu.

Coraz bardziej wchodzę w tematykę Podcastów. Ciągle szukam nowych. Mógłbym ich słuchać godzinami. Z wypiekami na twarzy czekam na nowe odcinki Małego Filmidła, Padcastu czy Nadgryzionych. Dzisiaj słuchałem nowego odcinku Masy Kultury i też śmiało mogę polecić. Jednym z powodów takiego zainteresowania tymi tematami jest mój głód na kulturę. Mam ochotę przeczytać miliony książek i obejrzeć tony seriali, nie mówiąc już o filmach jakie na mnie czekają. Niestety brakuje mi tylko czasu, mam nadzieję że święta mi w tym pomogą. Nareszcie się zebrałem i namiętnie ogrywam Assassina III. Dzisiejsza noc nie zakończy się dla mnie szybko, ponieważ weekendy to jedyny czas kiedy znajduję chwilę na granie. Właściwie, to zaraz wychodzę z internetu i zatapiam się w fotelu z padem w ręce. Mam nadzieję, że baterie mi wystarczą.

Do następnego razu, mam nadzieję że szybko.

PS Jestem w redakcji gazetki szkolnej i nie mam pojęcia co mógłbym napisać. To musi być wysoki poziom, a nie mam siły myśleć nad takimi rzeczami. Dobrze by było jakby sam wpadł mi do głowy taki pomysł.

Skomentuj

