Wild hunt

image

Ach czuję się taki do dupy. Nie wiem nawet czy tak się pisze ”ach” czy może tak „ah”. Raczej to pierwsze.

Nie wiem co ze sobą zrobić. Czuję się bezużyteczny i nie potrzebny. Może nie tak bardzo jak opisuje to sanooomka, ale można powiedzieć że w środku mam tak samo. Ostatnio moim hobby stało się siedzienie na oknie z nogami na kaloryferze i udawanie że coś robię. Wczoraj z książką od biologii, dzisiaj z książką od angielskiego. Wziąłem jeszcze Cień Wiatru bo fajnie byłoby to w końcu przeczytać. Oczywiście nie mam kwiatków św. Franciszka, bo po co dopiero na piątek… W czwartek piszemy wypracowanie. To akurat lubię, ale muszę się przygotować z tematu żebym wiedział o czym piszę i miał coś konkretnego do powiedzenia.
Dobrze, że mam takie dziewczyny w klasie bo skutecznie poprawiają humor zasypując mnie całusami i mówiąc „o Patryś dupeczko”. Jaaasne.
Nadal czekam na jakiś przełom, który da mi porządnego kopa i siły żeby wreszcie robić coś dobrze. Uh gorąco mi tutaj. Tak dawno się nawet nie całowałem! Wiem że to jest akurat najmniejszy z moich problemów, ale jeśli mi się to śni to musi coś znaczyć. Nie dla mnie teraz takie rzeczy. Jednak byłbym bardzo wdzięczny za odrobinę czegoś przyjemnego. Minuty lecą a ja nadal nic nie zrobiłem. Wykończył mnie trenining dzisiaj, mógłbym tak biec bez końca. Piękno otoczenia i uczucie wolności sprawiają, że jak już się wyjdzie to nie chce się wracać.
Jak na razie moje plany na walentynki zakładają szkołę, korki z majcy, siłownię a później jeszcze trening. Zakładałem możliwość spędzenia tego czasu lepiej dla pod względem rozrywki ale wyjdzie jak zwykle. Lecę oddawać się bezproduktywnemu leżeniu na łóżku i jedzeniu mango.
Nie wytrzymam! Nie wrzeszcz tak dziecko! Kurwa. Nie wytrzymam z tymi ludźmi.

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s