Niby taki produktywny dzień dzisiaj a tak na prawdę to tylko się zajechałem na treningu. Z trzech godzin robiania zadań z majcy dwie przeleżałem myśląc o niczym. Miałem dziasiaj 5 dziewczyn w domu. Szkoda że wszystkie młodsze o 7 lat… Podsłuchuję jak moja siostra rozmawia z przyjaciółką o chłopakach. One mnie przerażają, ja w ich wieku byłem normalny. Dobra, bardziej normalny jak na dziecko.
Stwierdziłem, że lekktoatletki mają niezłe tyłki. Czasem nawet cudowne. Jakoś nigdy mnie nie brało na zachwyt nad tą częścią kobiecej urody, ale ostatnio częściej zwracam na to uwagę. Nawet podziwianie ich sprawia większą przyjemność. Oczywiście największą ich zaletą jest to że można je złapać, najlepiej mocno, i przyciągnąć ową dupeczkę jeszcze bliżej. Co ja pisze…? Nie zanudzam już, idę jeść pączki.

Skomentuj

