Back

IMG_20130207_095828

 

Chodźcie chodźcie, zapraszam. 

Spokojnie, jestem. Nie na długo bo cały czas mnie coś odciąga od pisania, ale zawsze coś. Mam ochotę napisać coś długiego, soczystego i dobrego. Nie chodzi mi o opowiadanie tylko prawdziwy wpis. Miałem parę pomysłów, szkoda że szybko uciekły. Czytam sobie Harrego Pottera w oryginale. Oprócz tego, że jestem z siebie dumny (tylko odrobinę) za taką łatwość rozumienia, to nie spodziewałem się, że mnie tak wciągnie. Wydaje się dużo ciekawsza niż po polsku, a ja mało z niej już pamiętam. Obok leży Cień Wiatru rozgrzebany i czekający na lepsze czasy. Zdjęcie na dole zrobiłem dzisiaj siedząc z kolegami o 10 rano w takiej przyjemnej kawiarni na Brackiej.

Chciałbym coś zrobić. Coś super. Słucham tego 

I czuję się super. Nie chodzi mi o temat ale o samą muzykę, piękne jest. Właśnie przeprowadzam z koleżanką rozmowę na temat stresu przed ludźmi i sugerowania się tym co o nas pomyślą. Nieważne, ja już wiem że ma znaczenie co o nas myślą tylko dla nas najważniejsi i jacy jesteśmy wobec siebie. Nie mam stresu między ludźmi, jestem sobą. Cóż więcej powiedzieć, dobra atmosferka teraz. Jest okej. Give me little time to me or give me love or something. Palę majki jak fajki. Nie palę fajek za to mam większe majki. Dzień za dniem tydzień za tygodniem leci, a ja zbliżam się do bliżej nie określonego celu. Do lepszej przyszłości.

Znowu to samo. Dobry humor i cała magia wyparowały. Jak można tak psuć wszystko? Nienawidzę tego, że w domu nie mogę być traktowany normalnie. Chciałbym normalnie żyć, chodzić na imprezy robić coś fajnego, ale nie. Nie mogę się doczekać kiedy to się skończy. Pierwszym poważnym postanowieniem, po przeniesieniu się wreszcie do kawałka własnego miejsca będzie MacBook. Taki co od dawna mi się marzy. Nie musi być nowy z Retiną. Żebym mógł pisać i oglądać filmy i być fajny. Czuć się fajnie, czuć tę magię.

Mam nadzieję, że to czego się dzisiaj dowiedziałem nie będzie prawdą, bo coraz częściej zacząłem ją znajdywać w moich myślach. Była by szkoda, bo następna o podobnym znaczeniu bliższa duszą jest daleko ciałem. Nie mówiąc już o tej która chodź będąc blisko szczególnie teraz wydaje się być najdalej. Zdecydowanie nie mam do tego szczęścia w ostatnim czasie. Pieprzyć internet zbyt łatwo daję mu się omamić. Muszę wziąć się w garść i popracować nad swoją przyszłością. Chciałbym być na tyle mocny żeby to rzucić w cholerę. Będę taki mocny. Uda mi się. Zawsze mi się udaje. Czasem potrzeba dużo pracy, ale się udaje.

Keep calm and be brave.

IMG_20130207_102259

Skomentuj

