Made my day [update]

stefan

Sex wasn’t good because we didn’t care.

It was good because you’re crazy.

Crazy sex is always good.

Kwintesencja mojego światopoglądu. Dlatego lubię ten serial. Bo mnie rozumie. I ta blondyna, chyba pierwsza taka pociągająca.

Nie miałem w planach nic dzisiaj pisać, ale podczas oglądania naszło mnie kilka refleksji. Pierwsza to taka, że Stefan był z Eleną z 2 lata z przerwami i jak mi się wydaje nie spali ze sobą, chociaż nie jestem pewien, chyba jednak tak. W każdym razie nie było jakoś bardzo o tym mowy. Kiedy przerzuciła się na Damona, zaraz się z nim przespała. Nie dziwię się, Ian jest fajny. W każdym razie nie o to mi chodzi. Fajnie, że propagują w tym serialu poszanowanie dla cnoty i to że to jednak jest ważne. Jeśli już to robisz to jesteś z kimś naprawdę blisko. Kochasz tę osobę, wiesz że zrobisz dla niej wszystko, po prostu jest dla ciebie bardzo wartościowa. Oczywiście dopuszczam jeszcze jedną sytuację, w której sex jest postrzegany moralnie. Chociaż to bardziej odnosi się do ludzi z większym bagażem życiowych doświadczeń, a nie napalonych 16 latków. Szalony, perwersyjny sex bez zobowiązań. Następny plus. Jesteś wolny, masz 24 lata (lub patrząc z drugiej strony, ponad 150) i korzystasz z życia. Już kiedyś o tym pisałem, że zwykle w takich sytuacjach faceci mają lepiej. Podoba mi się, że Stefan znów ma wszystko gdzieś, nie zachowuje się jak ciota i pokazuje na co go stać. Wątek jaki się rozwija z jego udziałem będzie jednym z ciekawszych, bo ostatnio brakowało mi właśnie czegoś takiego…niegrzecznego.  Dużo miałem myśli, a jakoś mało tekstu z tego wyszło. To pewnie dlatego że mam jakieś dziwne problemy z pamięcią krótkotrwałą i cały czas zapominam co chciałem powiedzieć…

Skomentuj

