People are strange

Tylko tyle. Nie ma co się stresować, bo jak będą lepsze czasy to ze zdrowiem będzie gorzej.

Ostatnio mam poczucie, że nie ma potrzeby i sensu przejmować się rzeczami które w przyszłości nie będą miały większego znaczenia. Takie, które ważne są tylko w tej chwili i wytworzona jest na nie sztuczna presja. Banalny przykład: przejmowanie się ocenami w pierwszej klasie. Z doświadczenia wiem, że pierwsza klasa ma znaczenie tylko dla zaszufladkowania. Nic więcej. Ważne by w miarę ogarniać i zbytnio nie odstawać. Tak jak przejmowanie się rzeczami, które są tylko czasowe. Wyolbrzymianie problemów. Z doświadczenia wiem, że nie ma sensu zbytnie poddawanie się emocją, w sytuacjach które od nas nie zależą. Jeszcze nad tym pracuję. Nie ma sensu wyrzucanie uczyć pod wpływem nagłej zmiany nastroju. To też mi czasem szwankuje, ale już nie tak często. Wiem, że czasem lepiej to po prostu zatrzymać dla siebie. Napisać tutaj, albo powiedzieć komuś. Najlepiej gdy już trochę ochłoniemy. Wielka ochota by powiedzieć, że jest Ci przykro. Po prostu przykro. Z różnych powodów. Czasem się płacze, a czasem jest po prostu przykro. Najlepszy na to jest Tumblr. Tam jest tyle poprawiających humor rzeczy. Dołujących jeszcze bardziej też, ale w pozytywny sposób. To zwykle dopada w takie wieczory jak ten. Prawda jest taka, że lubię ten nastrój i dlatego tak piszę 🙂 Nie odbierajcie tego jakoś negatywnie.

Autentyczność. To się liczy. Autentyczność w stosunku do siebie. Spodobało mi się to. Już kiedyś pisałem, że staram się zapanować nad wszystkim. Czasem nie wychodzi mi to przy ludziach, szczególnie w szkole bo wariuję jak ich widzę i nie mogę się zamknąć. Gadam głupoty i dziwnie się zachowuję. Właściwie to nie. Naturalnie. Nie wstydzę się niczego. Mam cięty język, żartuję kiedy się da i nie mam konfliktów z nikim. To mi odpowiada. Jeśli ktoś mi przeszkadza swoim byciem, to staram się go omijać. Dzięki temu można więcej osiągnąć. Oczywiście, nie ma przyjaciół bez wrogów.

Skomentuj

