Przytul mnie

image

Dzisiejszy dzień był…jednym z lepszych dni od dawna.

Mógłbym wszystko tu napisać ale to zalicza się raczej do tej drugiej grupy rzeczy które zostawia się dla siebie. Dla ciebie mogą mieć wielkie znaczenie ale inni tego nie zrozumieją.
Mimo że moja bardziej egoistyczna strona czuje niedosyt i lekki zawód, to ogólnie jestem zadowolony. Szczęśliwy powiedziałbym nawet. Bariera moralna zwana wiernością nie została przekroczona i z tego jestem dumny. Nie z siebie oczywiście bo wtedy akurat nie wydawało mi się to ważne. Nic się nie liczyło, ale dobrze że przynajmniej jedno z nas miało na tyle rozsądku żeby się  powstrzymać. Nie czułbym się dobrze, bo to jest jedna z tych rzeczy których najbardziej nie lubię.
Mam nadzieje ze dzisiejsza dawka szczęścia wystarczy na długo bo nie spodziewam się takich zastrzyków miłości często.
Żałuję tylko łez, widzieć je płynące z tych przed chwilą iskrzacych się jeszcze oczu to był cios. Wyobrażam sobie że gdyby przekroczyć barierę to byłyby jeszcze większe i dlatego nie żałuję.

Spoko, miałem nic nie pisać a już pół strony jest…

Dzisiaj zrozumiałem że moja rola przyjaciela jest ważniejsza niż to co ja chcę i potrafię powstrzymać moją nigdy nie kończącą się ochotę tę kobietę, by ją wspierać i poprostu być kiedy trzeba. Chyba mi się udziela tamten nastrój 🙂
Mam nadzieję że nikt tego nie przeczyta, bo to jest już wchodzenie głęboko do mojej głowy.
Parę razy słyszałem, że nic nie mówię o sobie. Czasem ciężko jest wyrazić wszystko słowami. Dlatego pisze tutaj, taka myślodsiewnia.
Dobrze, że udało mi się wreszcie zobaczyć tego Wiecznie Upalonego Człowieka, którego tak uwielbiam. Zdecydowanie z tą dwójką mógłbym jechać dookoła świata.
Mam dość tego domu. Ciągła kontrola, sprawdzanie, pytania. Kłótnie, czepianie się wszystkiego. Strasznie mnie irytują i sprawiają, że coraz bardziej lubię być sam. Nie ma co na nich liczyć a na pewno szukać jakiegoś wsparcia, nawet ta mała, która jeszcze nie dawno była super siostrą.

Tyle narzekania wystarczy. Wczorajszy wyjazd trzeba powtórzyć za tydzień! Takie coś robi dobrze. 😀
image

Skomentuj

