What is going on inside me?

To co widzicie wyżej przypomina mi kilka całkiem fajnych rzeczy. Zapraszam.

Tak, mam mieszane uczucia.

Jasne, spodziewałem się tego. Robiłem sobie nawet wizualizacje i sprawdzałem jak to na mnie wpływa. Przygotowywałem się do tego. Ale jednak byłem lekko zaskoczony. Tętno podskoczyło, serducho mocniej zabiło, ale tylko to.

Nie wiem nie mam humoru jakoś. Jest dobrze. Mogłoby być lepiej. Nie narzekam za bardzo. Nie wiem jeszcze jak to przyjąć, ale chyba po prostu nie będę się nad tym rozczulał i najlepiej będzie mieć to gdzieś. Nie chcę o tym myśleć, bo to mi humoru nie poprawi a powinienem mieć lepszy bo wiem, że mam jeszcze całą przyszłość i wszystko się może zdarzyć. No, mniej więcej.

O, teraz już mi lepiej. Chyba jednak coś daje takie pisanie i przy okazji nikomu nie zawracam dupy 🙂 Bo przecież czytacie to z własnej woli.

Idę jutro na Django, nawet sam jeśli nikogo nie znajdę. Jakoś mi to bardzo nie przeszkadza, mogę sam przyzwyczaiłem się. Ostatnio ogólnie staję się bardziej wybredny jeśli chodzi o towarzystwo.

Obejrzę, sobie dzisiaj October Baby. Mam nadzieję, że to jakieś romansidło i daje radę, bo mój nostalgiczny nastrój tego wymaga. Od jutra biorę się w garść! I jadę na trening rano.

Skomentuj

