Chcę mieć dziewczynę! Nie mam takich dużych wymagań. Przyjaciółka też może być. Naprawdę. Koleżanka? No proszeee! Ja wiem, że jak poświecę wiecej uwagi to mi wyjdzie. Bo wiem to działa. Ale ja nie mam pół roku. Nawet połowy połowy połowy nie mam. Potrzebuję teraz. Muszę się uczyć i trenować ale znalazłbym czas. Obiecuję, że będę dobry. Nie będzie wstydu ze mną. Taki chłopak a nikt go nie chce. Biorą jakiś z niższej półki, a taki miły i nie porywczy jakiś czy coś, całkiem spokojny nawet musi wylewać smuty na jakimś blogu, którego czyta J i jego była czy jakby ją nie nazwać, mówiąca o nim że jest „mniej niż zero”. Tyle ze mnie.

Skomentuj

