Ciemno jest

Różne myśli mam. Dobre, czasem złe. Chciałbym przeżywać przygody, robić coś epickiego.

Nie widzę mojego życia jako siedzenie za biurkiem. Moje życie będzie ciekawe. Sam muszę zadbać o to żeby było ciekawe. Będzie takie ciekawe, że będzie mi się podobało.

Nie muszę od początku robić milionów. Wiem, że kiedyś zrobię to co jest moim cichym i dalekim marzeniem. Pojadę w nie zaplanowaną i spontaniczną podróż po świecie. Z przyjaciółmi, bez rezerwowania hoteli. Weźmiemy trochę kasy, coś żeby to opisać i pojedziemy na najlepszą przygodę życia. Pełną niebezpiecznych przygód i ciągłych dni na kacu. Mam nadzieję, że znajdę parę osób nie bojących się wszystkiego, tak jak to ma w zwyczaju. Odjechanych na maksa ludzi z którymi będzie można przeżyć coś fajnego.

Znów jakieś dziwne uczucie. Nie wiem co myśleć. Znów zdjęcie. One są jakieś symboliczne. Te zdjęcia. Nie wiem czy ono mi się nie podoba, czy podoba mi się tak bardzo, że nie umiem się do tego przyznać. Wywołuje u mnie jakieś dziwne emocje. Chciałbym je sprawdzić na żywo. Czy jeszcze więcej dodają do tego co było. Sprawdzić jak wyglądają, gdy patrzysz od dołu jak opadają i je odgarniasz żeby nie przeszkadzały…dobra rozpędziłem się. Ale tak ogólnie to jakoś mało mnie to wszystko rusza i moja obojętność czasem mnie dziwi. Wszystko wydaje się takie przejściowe i zmienne.

Jutro zrobię sobie jakiś ciekawszy dzień, może pójdę do kogoś albo przynajmniej pobiegam.

 

Skomentuj

