Siedzę w domu bo ciepło

20130116_154324

Za oknem piękna mgła i śniegu też nie mało. Poszedłbym biegać ale nie mogę więc siedzę w domu i nic nie robię.

Już nawet oglądanie filmów mi się znudziło. Zostało mi do dokończenia 1,5 Władcy Pierścieni i pierwszy odcinek 3 sezonu Shameless. Wczoraj cały dzień ciężko pracowałem nad projektem z polskiego. Byliśmy u Klonów, które mieszkają z 5 km ode mnie i naprawdę tylee zrobiliśmy.

20130115_151720

 

Fajne łóżko.

Zjedliśmy pizze i pozachwycałem się pięknem rozbitego iPhona.

20130115_162501

 

Mam Max Payne 3. Pewnie nikogo to nie interesuje, ale ma taki klimat, że usiadłem do niego o 19 a skończyłem po 1.

Ogólnie to nic ciekawego, może jutro będzie się coś działo.

W sobotę wybieramy się z kolegami do Białki poszusować na nartach, mam nadzieję że wypali bo chętnie pojeżdżę.

 

Skomentuj

