Nothing special

Spodobały wam się te zdjęcia z jednym zdaniem i link do czytaj więcej, nie? Wiedziałem, że wam się spodobają.

Właśnie się dowiedziałem, że jak jesteś dziewczyną i masz chłopaka już jakiś czas, dłuższy czas i jak się z nim nie widzisz tydzień, kiedy normalnie się widujecie parę razy w tygodniu, to długo. No rozumiem, bo jak sam miałem dziewczynę (tak tak miałem kiedyś dziewczynę) i nawet jak jej wcześniej nie miałem to też to było dla mnie względnie długo ale raz na jakiś czas tak się mogło zdarzyć.

Za to teraz ciężko jest mi to zrozumieć, bo nie widuję się z nikim. Serio. Siedzę tu sam, z internetem, mnóstwem zmarnowanego czasu i tylko raz się z kimś widziałem, ale to też było spotkanie hmm biznesowe. Tak to nazwijmy. Nie wiem czy to ludzie uciekają ode mnie czy ja się odgradzam. Niby chcą się spotkać ze mną, jechać gdzieś ale to takie bez entuzjazmu jest. Wiem, że mają w tym udział kilometry jakie mnie dzielą od cywilizacji bo gdybym mieszkał w mieście to i łatwiej było by wyjść, a tak to siedzę tu i nawet nikogo nie odwiedzę. Poszedłbym do kogoś. Najchętniej to bym robił to co robię, ale z kimś. To nie to żebym zazdrościł wszystkim znajomym, że kogoś mają i mogą się nudzić razem. Albo nie nudzić. Rok temu w ferie się nienudziłem. Tak, byłem na obozie a później nienudziliśmy się razem. To było fajne. Może trochę zawaliłem, bo jakbym się jakoś postarał to pojechałbym do tej Norwegii na parę dni i bym się nienudził. 🙂

Taki mój los. Może przyszły tydzień będzie ciekawszy.

Ale i tak dobrze wiem, że do póki nie znajdę kogoś kto będzie mi zajmował takie dni jak teraz, to wszystko będzie szare i do dupy. Nic nie warte i tylko na chwilę.

Parafrazując klasyka

Wintertime sadness

 

Skomentuj

