Konfliktowy

Miałem dzisiaj napisać o jak chłonę ostatnio kulturę, ale jakoś nie mogłem się zebrać a teraz mi się nie chce. Będzie o czymś innym.

Od jakiegoś czasu obserwuję u siebie wzrastająco wrogość do świata. Nie, że jestem agresywny czy coś tylko niektóre rzeczy zaczynają mnie irytować. Irytują mnie ludzie w szkole. Sam siebie czasem irytuję. Denerwują mnie rodzice.

Z rodzicami to w ogóle osobny temat bo z nimi czasem na prawdę nie mogę już wytrzymać. Wkurza mnie ich podejście i zachowanie. Potrzebuję trochę więcej wolności a nie mówienia tego co mam robić i krytykowania wszystkiego bo nic nie znaczące oceny w pierwszej klasie na semestr są słabe.

Ogólnie jestem jakiś konfliktowy. Wkurza mnie, że ludzie są głupi albo że są ignorantami. Staram się być sobą. Wyrażać to co myślę. No wychodzi jak wychodzi bo nie umiem też ukrywać emocji i jestem porywczy. No i nie żebym nigdy w życiu nie płakał, zdarzyło mi się kapnąć jakąś łezką i mówię tego żebyście pamiętali czy coś. Rozumiemy się? Napiszcie czy się rozumiemy. Wiecie, że jest coś takiego jak komentarze? Teraz już wiecie.

Mam ochotę trochę się rozluźnić. Miałem dłuższą przerwę bo mi się mózg już trochę rozleniwił. Ale teraz mam ochotę. Muszę coś wykombinować bo jestem głodny na ten smak i zapach. Fazowanie w stylu takim jak miałem przy 40* gorączki też bym chciał, ale teraz wystarczyło by mi samo chillowanie. Musimy coś skminić z chłopakami. Ja będę musiał, bo oni pewnie nie mają jak. Ale chcę do tego jakąś ciepłą, spokojną miejscówę i porządne bongo. Macie tu nastrojową muzyczkę, mam nadzieję że wszyscy znają

Skomentuj

