Sobieski Ewa i linijki kodu

Sobieszczacy

To właśnie te rzeczy ostatnio zajmują całe miejsce w mojej głowie. Ostatni tydzień był bardzo intensywny, zwłaszcza dla mojej wątroby. Dużo rzeczy się działo i wygląda na to, że jeszcze chwilę to potrwa. 

Jeśli to czytacie, to znaczy że mój przycisk „more” zadziałał i teraz na stronie głównej widoczne będą tylko zajawki tekstów.

Wczoraj, czyli w piątek na hali Wisły odbył się mecz pomiędzy naszym ukochanym Sobieskim, czyli II LO  i Nowodworkiem czyli I LO. Oczywiście nasi wygrali a oprawę mieliśmy bez porównania lepszą. Cali na zielono dopingując mocno, super atmosfera. Zdarłem sobie gardło przez to krzyczenie, a po meczu wyskoczyłem na parkiet z innymi i tańczyłem Gangnam Style 😀

Zdarte gardło nie jest takie złe, bo Ewa która zadzwoniła do mnie koło pierwszej w nocy powiedziała, że mam bardzo seksowny głoś. No cóż, trudno się nie zgodzić.

Z Ewą to w ogóle ciekawa historia. Jeszcze się nie widzieliśmy a już czuję jakbym ją od dawna znał i jakaś magiczna siła strasznie mnie do niej ciągnie. Jedyną przeszkodą może być to że ona normalnie mieszka w Norwegii. Ale przecież do Oslo to tylko dwie godziny samolotem 🙂 Umawiamy się od czwartku ale cały czas nie wychodzi i może w końcu się spotkamy w poniedziałek przed jej wyjazdem. Mam nadzieję 🙂

Jest jeszcze jedna taka co mnie przyciąga ale tutaj jest już trudniej bo nie wiem co właściwie czuje. No tak, jak patrzę na tapetę, którą mi ustawili koledzy to przechodzą mnie takie przyjemne dreszcze itp. ale nie wiem jak się nawet za to zabrać. Niby pisze do niej ale skontaktować się z nią graniczy z niemożliwym. Jedynym  sposobem jest szukanie szansy w szkole. Zobaczymy, w końcu jest dużo czasu. Nie spieszy mi się. Aha no i jest 6 dni młodsza ode mnie 🙂

Próbuję napisać jakąś fajną apkę na Androida więc będziecie informowani o postępach. Moja siostra mówi, że to co na razie zrobiłem jest fajne.

Do poniedziałku, bo jutro jakiś rodzinny obiad i muszę się uczyć.

Skomentuj

