Na nowo

Hej Miśki,

Miałem pisać już pierwszego ale nie bardzo dałem radę i dopiero teraz mogę ;D

Sylwester udany, nie powiem. Dobrze się bawiłem, jak zwykle na bani się roztańczyłem i wydobyłem mój ukryty talent. Śpiewanie też jest takim talentem, a najlepiej śpiewam kolędy.

Chłopaki w pewnym momencie nie wytrzymali presji i się poddali 😀 Ale później wrócili do żywych.

20130101_040437

Myślałem nad paroma rzeczami, które miałem napisać ale niestety wyparowały z głowy tak jak połowa informacji jakie w niej miałem przez ostatnie dwa dni.

Jedna sprawa nie daje mi tylko spokoju.

W sumie to nie jestem pewny.

Ale wiem że coś się dzieje.

Coś się zaczyna.

Może nie być łatwo, ale jest o co walczyć.

Zakochuje się?

Nieee

Wiem, że jest coraz lepiej

I tak trzymać

ładny

I heard you’ve been missing me,
You’ve been telling people things that you shouldn’t be

Skomentuj

