Coś się kończy coś się zaczyna

Koniec roku to oczywiście podsumowania. A w tym roku są to szczególne podsumowania, ponieważ był to szczególny rok. Zajebisty rok.

Po pierwsze muszę zauważyć, że jestem Typowym Przykładem Dzisiejszej Młodzieży, Generalnie Zdemoralizowany.

To w tym roku dane mi było złapać się wszystkiego co złe, potępić zasady moralne i postępować źle. To może podam argumenty:

-Alkoholu dużo nie wypiłem, ale jako że dużo w szkole więc liczy się podwójnie.

-Papierosów nie paliłem, to na plus

-Zielsko zaciągnęło mnie na wiosnę, i od tego czasu próbowałem oswoić mój organizm z tym cudem ale dopiero ostatnio zaczęło mi wychodzić. W pewnym momencie zdałem sobie sprawę, że mój mózg lubi czasem popracować i na razie odstawiam.

-Pierwsze cycki zobaczyłem rok temu, później bardzo się polubiłem z cipką i się często całowaliśmy a kochać też się lubię 🙂

-Obyło się bez większych przypałów

-Miałem nawet dziewczynę, 3 miesiące bo 3 miesiące ale czułem się trochę jak bym z nią był też 6 wcześniejszych miesięcy, więc można uznać że w sumie 9 a to niezły wynik 🙂

-Dostałem się do dobrej szkoły (Sobieski lans) dzięki dobremu napisaniu testów – Just Proud

W sumie to tyle teraz postanowienia na nadchodzący rok:

Na pewno żeby był tak udany jak ten.

Ciężej trenować, robić wyniki.

Więcej czasu poświęcać nauce, dbać o szkołę i zająć się wreszcie na poważnie informatyką.

Zrobić wreszcie to o czym od dawna myślę czyli stworzyć coś konkretnego. Ten blog jest swego rodzaju początkiem i oswajaniem się ze światem. Marzy mi się nagrywanie jakiegoś podcastu albo pisanie konkretnego bloga. Ci który mnie dobrze znają wiedzą, że jeśli mam cel i chce coś osiągnąć to nigdy nie odpuszczam. Nigdy. Mam nadzieję, że przeczytanie książki Kominka pomoże mi zrealizować założenia

Nie wiem co jeszcze, może żeby wszystko się ułożyło i po prostu żeby było dobrze 🙂

Miłego Sylwestra i dobrego całego Roku dla wszystkich. Tak dla Ciebie też.

Skomentuj

