Najskuteczniej

Po dzisiejszym dniu miałem napisać o tym co wypracowała moja wyobraźnia po informacjach jakie dostała z oczu oraz o tym, że znowu mi źle i jak mnie znowu miłość rozpala od środka. Ale nie. Rozmowa z koleżanką, rozmowa z przyjacielem i już wszystko wiem.

Zrobię tak jak będzie najlepiej czyli odpuszczę. Słyszałem różne rzeczy mam nadzieję, że nie są prawdą. Wróci jak jej zależy a jak nie to znaczy, że to wszystko co było nie miało znaczenia. Nie mam czego żałować zrobiłem wszystko co mogłem i wiesz co? Nie przepraszam. Nie przepraszam za pytanie. Nie przepraszam za to co razem przeżyliśmy i co było. Przeprosiłem przez telefon, ale czuję że niczego nie żałuję. Dobrze mnie znasz i wiesz, jaki jestem. Zaakceptuj albo zniknij.`

Powiem Wam (no pewnie że z dużej litery!) że dobrze się czuję 🙂 próbuję się uczyć rozmawiam z ludźmi i czuję się taki…wolny 😀

Mam ochotę na dłuższy tekst, może jutro albo niedziela. I spodziewajcie się jakiejś niespodzianki 😉

Skomentuj

