Postój Zimowy

Niepewność Zachwyt Ból Piękno Miłość Strach znowu ból myśli, tysiące myśli

znam ten strach

pustka, i pusta w głowie krew pulsuje szybciej niż myśli zwątpienie brak słów co mam robić? jak naprawić? a jeśli powie że nie chce mnie więcej widzieć? Kocham ją. Tak zdecydowanie kocham. I nie, nie odpuszczę. Łzy tęsknoty, smutku, miłości. Łzy z wnętrza ziemi i z wnętrza serca. Z najdalszych zakątków duszy. Niewidzialne łzy. Wilgotne policzki. Wilgotne od łez tak samo wilgotne od ust. I ten strach. Fala wspomnień. I szczęście pomieszane z bólem. Myśli niewypowiedziane ciążą bardziej niż kamienie przywiązane do stóp gdy szaroniebieska otchłań pochłania wszystko co mamy. Zadzwonię. Dzisiaj zadzwonię i powiem wszystko. Przełamię wstyd, milczenie i wszystkie te uczucia jakie się we mnie zbierają od tych dwóch tygodni. Tętno zwalnia. Już spokojniej.

A wszystko to dzięki siedmiu wyjątkowym minutą. Zresztą, zobaczcie sami:

5 thoughts on “Postój Zimowy

  1. hej 🙂 czesto czytam Twojego bloga i to co opisujesz jest bliskie mojej sytuacji. zadzwoniłes już do niej? jak Cie odrzuci to jest naprawde głupia i nie warta Ciebie. skad jestes? bardzo chciałabym Cie poznać…

    • Hej 🙂 zadzwoniłem, pogadaliśmy trochę wyjaśniliśmy. Ma mnie dość i jak to ujęła nie chce mnie na razie widzieć słyszeć i mieć do czynienia, ale będzie lepiej 🙂 Moje okolice to Kraków więc jakbyś tu kiedyś zachaczyła to daj znać chętnie się spotkam

      • Naprawde jest dziwna skoro Cię odrzuciła, ale kobieta zmienną jest więc możliwe, że niedługo zmieni zdanie ;3 Ja jestem z Rzeszowa, ale często bywam w Krakowie bo mam tam bliską rodzinę. Będę w ferie. Bardzo chętnie spotkałabym się z Toba jeśli tylko chcesz i masz czas ;]

Skomentuj

