Najsłabszy punkt

Dobrze to ktoś kiedyś powiedział, że najbardziej ranią nas najbliźsi bo oni najlepiej wiedzą jak nas zranić. I to jest całkowita prawda. Dlatego kiedy zdecydujemy się już przed kimś otworzyć mamy nadzieję, że on nigdy nie będzie przeciwoo nam.
Mam za długi język, często mówię za dużo a niektóre rzeczy powinienem zschować całkiem dla siebie ale mam takie coś że ciężko jest mi wpuścić kogoś by poznał mnie całego. Wtedy robi się naprawdę niebezpiecznie bo pokazuję wszystkie moje ciemne i jasne strony i ufam że nie wykorzystasz ich przeciwko mnie. Wtedy nie boję się co o mnie pomyślisz, jak bardzo żałosny będę i jaki śmieszy. Bo ufam Ci i wiem że mi wtedy pomożesz zamiast wykorzystać to przeciwko mnie. To chcoałem dzisiaj powiedzieć ale zabrakło odwagi i słów. Mam nadzieję że kiedyś to przeczytasz. Jak już wszystko będzie dobrze.
Chociaż teraz mam wrażenie, że jednak to wszystko czytasz. Chyba jednak zmienię adres. Kiedyś Ci to wszystko pokaże. Julka Tobie dam nowy 🙂
Tyle na dzisiaj dobranoc :*

One thought on “Najsłabszy punkt

Skomentuj

