Głębiej

Nie mam pojęcia co napisać więc napiszę co czuję.

Czuję się do dupy.

Czuję ból i pustkę.

Czuję wszystko to, o czym już zapomniałem.

Jakby ktoś bardzo wolno wbijał nóż we wrażliwe miejsce. Wiem że będzie coraz gorzej, że będę się czuł coraz gorzej. Uczucie nicości będzie mnie wypełniało. Nie będę chciał myśleć. W końcu nie będę czuł nic. Będzie mi dobrze. Wiem, bo już tak miałem. Strach. Znowu. Wolałbym ten nóż. Szybciej by przeszło. Zagoiło by się. A jeśli nie, to przynajmniej nie zjadałoby jak kwas od środka.

Będę zawsze, ale inny. Za każdym razem mnie to zmienia. Zamknąć głęboko. Nie otwierać.

Advertisements

4 thoughts on “Głębiej

  1. układy nie działają w miłości. dziewczyny nienawidzą układów, im więcej układów, tym namiętniej je łamią. a laski to świnie, sama jestem świnią, tysiąc razy musiałam się przekonać z kimś innym, czy ten, którego porzucałam, był tym właściwym. w efekcie jestem z porzuconym, jest nam świetnie. szczęścia.

    • Dla mnie to był układ pełen miłości, ale masz rację układy albo zamieniają się w miłość albo kończą porzuceniem. Nie wiem czy świnie tak maja, ale ta ma taką przypadłość, że mimo ucieczki zawsze wraca do domu z podkulonym ogonkiem, jak szczeniaczek i trzeba się nią zajmować. Żeby znowu mogła się wyrwać.

      • Nie podoba mi się takie uogólnianie..nie każda laska to świnia tak samo jak nie każdy facet to ”uj…Fakt, faktem większość osób ma w dupie uczucia innych ale to nie znaczy, że każdy…nie każdy daje się omamić tekstami : MIEJ WYJEBANE A BĘDZIE CI DANE czy BĄDŹ ZIMNĄ SUKĄ itp.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s