Pochopne wnioski

Po pierwsze, to muszę przeprosić. Zgadza się, przeprosić Pocztę Polską, za to co napisałem wczoraj, o jeden dzień za wcześnie. Chyba, że poczta okazała się naprawdę magicznym miejscem i odpowiedziała na moje wezwanie, jednak mam siłę przebicia. 😉

Do rzeczy. Wczoraj napisałem tekst w którym powiedziałem, że na poczcie kradną i Polska to jedno wielkie bagno. Dzisiaj okazało się, że moja wysłana 31.10 paczka wróciła do mnie. Zawartość jakby nie patrzeć, wartościowa dwa iPody Touch.

Zwykle jestem powściągliwy z wydawaniem opinii, szczególnie negatywnych, ale w tej sytuacji byłem pewny tego co mówię. Miłe zaskoczenie i ogólnie ciekawy dzień.

PS Bardzo miłym zaskoczeniem była też naładowana bateria iPoda Touch 4G będącego w stanie czuwania 29 dni. Wynik jak u pierwszego iPada. Kolejny plus dla Apple.

One thought on “Pochopne wnioski

Skomentuj

